Senaste nytt:

Jag har brutit foten!

På rehabiliteringen!

Vilket jäkla skämt!

Ha ha.. Seriöst dock så trampade jag fel å rehab under enövning och lyckades med konststycket att vrida hela foten i 45 grader ut från kroppen.. Blev liggande på st Görans i en vecka, nu har jag varit hemma sen i lördags, gör inte mycket mer än ligger på soffan, vilket är ungefär vad jag kan..

Tar mig inte in på toaletten själv, speciellt eftersom jag medmin dåliga balans inte klarar av att gå med kryckor..
Suck..

Förhoppningsvis får jag byta till en sån där stövel om 11 dagar och då bli lite mer rörlig. Det är fruktasnvärt frustrerande att inte kunna göra något alls själv utan bara ligga i soffan och ropa på jocke.. Så himla trist...

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Med din tåga är du snart tillbaka, själv är jag däckad idag efter en tandutdragning som inte var så kul - men nu är det gjort. Vi hörs Kram ´Låtsasmoster

2010-01-29 @ 17:36:08
Postat av: Helena-rutan

Oj, jösses vad trist! Och på rehab till på köpet. Hoppas du har massa ljudböcker, tidningar och dylikt att plocka fram så tiden går fort. Syrran tipsade om att man kan låna ljudböcker genom internet på bibloteket! Detta vet du säkert om men tipsar ifall du missat. :)

Kram

2010-01-30 @ 10:01:06
URL: http://helena-rutan.blogspot.com
Postat av: Ellinor

tack så mycket! Fy vilken otur att du skadat dig.. måste verkligen kännas trist. Hoppas foten läker i raketfart så du snart är tillbaka på rehab igen!



kram

2010-01-31 @ 14:04:39
URL: http://fyffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0