Ont!

En sak som är bra med att att ha gjort det här förut (kortisonet alltså) är att man inte blir lika orolig för allt som känns i kroppen...
Jag ser inte någonstans att man ska få så otroligt ont överallt, men det har jag fått varje gång.. Min nacke svider, när jag håller i mitt halsband med fladdermusen som jag fått av jocke så kedjan ligger lite mot nacken känns det som om någon skär med kniv.. Fruktansvärt. Tänker att jag ska gå ut idag men det gör bara så ont att ha tröja mot ryggen.. Hu...
Skönt att det brukar gå över efter ett par dagar!
På fredag flyger jag till skellefteå!

Kommentarer
Postat av: messan

Hoppas snart det blir bättre för dig så du kan njuta av helgen. Jag har också lite knepiga symtom just nu. Det sticker och värker i armar och ben.

Ta hand om dig!

Kram

2009-11-10 @ 19:52:41
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: Helena-rutan

Hoppas det känns bättre nu. Jag har aldrig tagit kortison för min ms eftersom jag inte viste varför jag var sjuk när jag hade mina skov.. Men jag hoppas verkligen att du mår bättre nu. :)

Kram

2009-11-13 @ 12:22:51
URL: http://helena-rutan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0