Nu har det varit tyst länge...

Jag ber om ursäkt, men det har varit mycket..
Har börjat på rehabilitering, det känns jättebra! Jag känner att jag börjar komma igång med träningen och känner mig piggare, absolut! Det känns dessutom skönt att få prata om hur allt det här känns. Trivs väldigt bra med gruppen också, vi är 11 stycken, alla känns rätt positiva och öppna!
Har dessutom fått ett litet vikariat december ut i skolbiblioteket på min VFU-skola så jag har 10 timmar per vecka, vilket är toppen för jag får placera dom helst över hela veckan men åtminstone 4 dagar och behöver inte missa något på rehab..
Så det rullar, det är väl därför det är så tyst... :)
Hoppas ni mår bra allihop!

Kommentarer
Postat av: Helena-rutan

Oj, vad kul det låter. :)

Jag ska försöka komma igång med träning när jag vant mig vid el-moppen som jag ska få snart, tänkte jag. Då kommer jag nog kunna åka på den till vårdcentralen så det känns lite lättare med träning då. :)

2009-12-01 @ 14:13:46
URL: http://helena-rutan.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Har undrat lite varför det varit tyst men blir ju väldigt glad när jag läser varför det varit så :-) Härligt att det rullar på så bra för dig!



kram

2009-12-02 @ 16:15:21
URL: http://fyffy.blogg.se/
Postat av: messan

Välkommen tillbaka! Har varit inne och tittat efter dig:) Jag är jätteglad att du är tillbaka igen:)! Skönt att höra att allt går bra med din träning.

Må så gott!

Kram

2009-12-03 @ 19:05:48
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0