Jag fryser...

... så fruktansvärt mycket nu.

mina händer är som isbitar och fötterna med. Värst är det på vänstra foten för på grund av nya tatueringen vill jag inte ha på mina tofflor och kladda ner dom med helosan-salva.  Så nu har jag legat en stund med mjukisbyxor, fleece-morgonrock och värmedyna mot fötterna under ett duntäcke och jag skakar forttfarande. Det är lite obehagligt att inte kunna bli av med frossan. Jag tror iof att den kan vara ett tecken på att det är borrelia så egentligen är jag lite glad över den, men...

oroar mig lite för onsdag. jag har en gruppdiskussion jag måste gå på på eftermiddagen för jag vill inte svika mina gruppkompisar så att de får göra allt jobb. de är så himla bra och jag är glad att jag får jobba tillsammans med dom för de är duktiga och jag lär mig massor av våra diskussioner. Dessutom får de mig att må bra rent mentalt trots att jag ibland är förvirrad och trött och trots att jag glömmer namn i en överraskande hastighet. De står ut med mig och jag känner hur mitt skol-självförtroende börjar komma tillbaka, det har varit riktigt lågt ett tag nu.
       Så jag vill alltså väldigt gärna vara pigg nog för att gå på diskussionen och för PO-dag på torsdag. Skönt nog ska fantasiska storasyster ut på ön under helgen så jag kan få lite hjälp av henne på jobbet om det skulle behövas - tack Tove du är en ängel...

Jocke har ringt flera gånger idag och kollat hur det är med mig, jag vet inte om det är så mycket att han undrar som att han har tråkigt på jobbet, det spelar egentligen ingen roll, är hur som helst glad när jag får prata med honom.

I övrigt rullar dagen på i sakta mak, läser och försöker minnas det jag läst vilket tyvärr inte är det enklaste i alla lägen. Jag känner mig lite som ett durkslag, all ny information kommer in och liksom fräschar upp och sköljer av det som redan finns där, men i slutändan rinner allt ut genom hålen i botten iallafall, bara den där känslan av att man faktiskt HAR läst finns kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0